Ik gebruik een quadrajet op mijn 350. Hij loopt te rijk sinds we hem hebben. De pijpen zijn allemaal zwart van binnen, en dat geldt ook voor mijn bougies.
Ik heb de lucht/brandstofmengselschroeven gecontroleerd. De bestuurderskant is 5 en een beetje slagen, de passagierskant is 2 3/4 slagen.
Ik heb een vacuĂĽmmeter gekocht en het vacuĂĽm gecontroleerd met de schroeven ingesteld op de hierboven genoemde hoeveelheid. De waarde was 0. De motor was ook warm. Ik heb de motor een beetje op toeren gebracht om er zeker van te zijn dat mijn meter werkt, en dat doet hij.
Ik heb de mengselschroeven aan beide kanten teruggezet op 2 slagen. Opnieuw geen vacuĂĽmmeting. MAAR er lag een flinke hoeveelheid water op de vloer, in combinatie met de zwarte roet die in de uitlaat zat van het te rijk lopen.
Ik had de vacuĂĽmmeter aangesloten op de voorkant van de carburateur.
Kan iemand me alsjeblieft helpen, ik weet niet zeker hoeveel slagen de juiste hoeveelheid is om mee te beginnen, en waarom ik geen vacuĂĽmmeting krijg.
Ik heb de lucht/brandstofmengselschroeven gecontroleerd. De bestuurderskant is 5 en een beetje slagen, de passagierskant is 2 3/4 slagen.
Ik heb een vacuĂĽmmeter gekocht en het vacuĂĽm gecontroleerd met de schroeven ingesteld op de hierboven genoemde hoeveelheid. De waarde was 0. De motor was ook warm. Ik heb de motor een beetje op toeren gebracht om er zeker van te zijn dat mijn meter werkt, en dat doet hij.
Ik heb de mengselschroeven aan beide kanten teruggezet op 2 slagen. Opnieuw geen vacuĂĽmmeting. MAAR er lag een flinke hoeveelheid water op de vloer, in combinatie met de zwarte roet die in de uitlaat zat van het te rijk lopen.
Ik had de vacuĂĽmmeter aangesloten op de voorkant van de carburateur.
Kan iemand me alsjeblieft helpen, ik weet niet zeker hoeveel slagen de juiste hoeveelheid is om mee te beginnen, en waarom ik geen vacuĂĽmmeting krijg.