Chevy Tri Five Forum banner

55e reünie

4 reading
933 views 21 replies 20 participants last post by  hillerjeffa  
#1 ·
Tool Old Red naar mijn 55e reünie op de middelbare school. Alleen maar oude mensen! Heb ook een foto van Red voor een muurschildering in Main St. gemaakt. Larry
Image

#4 ·
Heel coole jongeling... Had de mijne een paar jaar geleden

#8 ·
Mijn klas heeft elke 5 jaar een reüniediner, en volgend jaar is het onze 60e. En in de jaren ertussen houden we op een zaterdagmiddag een barbecue aan het meer (de volgende is aanstaande zaterdag). Aangezien ik 60 mijl van de stad waar ik opgroeide heb gewoond en gewerkt, kijk ik ernaar uit om mijn oude klasgenoten van de middelbare school te zien...

PS. Ik ben in 1974 afgestudeerd aan de technische school (UAH), en we hebben nog nooit een reünie gehad! Wat zegt dat over de verschillen tussen middelbare school en universiteit? :)

#10 ·
Ik ben blij voor degenen die hun reünies bijwonen en er graag naartoe gaan. Ik ben nog nooit naar een van de mijne geweest. Ik heb minder dan nul zin om te gaan. Ik haatte school ook. Alles was prima totdat we fuseerden met andere schooldistricten. Sommige van deze kinderen waren brutaal. Pesters. Zwierven in groepen door de gangen en namen onder andere je lunchgeld af. Ik gaf er toen niet veel om en er is niets veranderd, Carmine.

#11 ·
Ik ben blij voor degenen die hun reünies bijwonen en ervan genieten. Ik ben nog nooit naar een van de mijne geweest. Ik heb minder dan nul zin om erheen te gaan. Ik haatte school ook. Alles was prima totdat we fuseerden met andere schooldistricten. Sommige van deze kinderen waren bruut. Pesters. Zwierven in groepen door de gangen en namen onder andere mijn lunchgeld af. Ik gaf er toen niet veel om en er is niets veranderd, Carmine.
Ik had geen van mijn reünies bijgewoond tot de 40+1 reünie. De 40e werd geannuleerd vanwege covid. Ik wilde toen niet gaan, maar werd overgehaald. Het ging beter dan ik dacht.
Terry

#14 ·
Ik ging vele jaren geleden naar mijn 30e. Ik zag er jonger uit dan alle anderen die er waren. Velen waren al overleden aan longkanker of de gevolgen van drinken. Ik had zelfs moeite om iets te eten te vinden tijdens het diner... 75% ervan stond niet op mijn dieet en dat was al lange tijd het geval op dat punt. Het enige goede aan het weekend was dat ik terugging om PLEKKEN te bezoeken die ik me uit mijn jeugd herinnerde. Ik verhuisde voordat ik 21 werd en keek nooit echt terug.

Mikey

#15 ·
Ik woonde lang geleden mijn 35e reünie bij. Het was eigenlijk gewoon een lekkere maaltijd, en daarna was de rest van de avond een dansfeest. Iets waar ik geen enkele interesse in had.
Toen mijn 50e reünie vorig jaar plaatsvond, was ik van plan te gaan, maar na het bekijken van het reisschema leek het meer van hetzelfde.
Een maaltijd om de avond te beginnen en daarna de rest van de nacht dansen. Ik besloot het over te slaan.
Het zou leuk geweest zijn om met een paar oude klasgenoten te praten, maar het zou ook een retourreis van 1200 mijl van Denver naar Kansas City zijn geweest.

#18 ·
Ik woon 22 mijl van mijn geboorteplaats en we hebben nogal wat mini-reünies met degenen die heel dichtbij wonen als we ouder worden. Meestal op een plek genaamd Downtown Bistro, een lokaal restaurant aan het plein. Ik zat in het reüniecomité voor onze 50e en dat is veel werk.

#19 ·
Ik ging alleen naar mijn 50e en dat was nu 10 jaar geleden. Ze hebben over een paar maanden een 60e, maar ik heb nog geen plannen gemaakt om erbij te zijn en weet niet of ik zal gaan. Ze maakten een groepsfoto, maar de klasgenoot die de foto maakte, had geen groothoeklens, dus hebben ze er een paar aan elkaar geplakt. Ik moet op het deel hebben gezeten dat op de grond viel. Haha

#20 ·
Ik heb me niet druk gemaakt om de reünie van 5 jaar. Niet genoeg tijd voor veel verandering. Ik ging naar de reünies van 10, 15 en 20 jaar. De 10 en 15 jaar waren onze vrouwen of vriendinnen niet uitgenodigd (alleen jongens middelbare school). De 20 jaar waren ze uitgenodigd, maar mijn vrouw ging niet mee. Ze werkt op zaterdagen en is daarna moe en zou niemand kennen. Ze waren allemaal oké. Ze zetten onze jaarboekfoto op onze naamkaartjes en iedereen zei dat ik er precies hetzelfde uitzag. Ik heb geen bericht ontvangen voor de reünies van 25 en 30 jaar. De 35 jaar was tijdens Covid en ik wilde geen masker de hele nacht dragen. Mijn 40 jaar is volgend jaar. Ik ga misschien. Ik heb niet veel contact gehouden met mensen van de middelbare school, maar ik zie ze graag af en toe. Ik heb net ontdekt dat mijn beste vriend van de middelbare school een zeer succesvol bedrijf heeft dat bedrijven helpt met fusies. Niet wat ik van hem verwacht had. Maar ik ben blij dat hij het zo goed doet. Ik heb ongeveer 17 jaar geleden met hem geluncht voordat hij het bedrijf begon. Hij woont de reünies niet bij.