Heb een paar eerste ronden op een dragstrip gemaakt met mijn '57 Chevy. Zonder linelock kon ik wat rook van de Nitto drag radials laten ontsnappen. Bij de eerste run kwam ik bijna vol gas van de lijn. Jongens, die Nittos grepen! Mijn schakelen was verschrikkelijk, omdat mijn Holley Sniper schakellampje de hele baan gek aan het knipperen was. Ik had hem ingesteld om aan te gaan bij 6.300 tpm. Ik wist niet wanneer ik moest schakelen omdat het schakellampje bijna constant knipperde. Ik schakelde naar de 2e, 3e, 4e versnelling en per ongeluk in zijn vrij voordat ik hem weer in de 4e zette voordat ik door de finish ging. ET was een 12.54. De topsnelheid klok was duidelijk verstoord.
Het ding met mijn Holley Sniper schakellampje is dit. Het wordt direct in mijn OBD II-poort aangesloten. Probleem is, mijn Dakota Digital meters zijn er al op aangesloten. Ik heb een OBD II splitterkabel gekocht, maar ontdekte dat deze niet twee aparte dingen kan bedienen. Dus, wat ik op de baan deed, was mijn DD meters loskoppelen en het schakellampje aansluiten. Maar nu heb ik geen toerenteller, dus moest ik alleen vertrouwen op het schakellampje. Eerlijk gezegd, met de manier waarop dat ding werkte, was ik beter af geweest zonder het schakellampje.
De tweede run was niet beter. Ik wist niet wat er aan de hand was met het schakellampje, maar ik hield hem aangesloten. Ik schakelde te vroeg naar de 2e en 3e versnelling, zelfs naar de 4e om te proberen het verdomde schakellampje te ontwijken, maar zonder succes. ET op die run was een 12.66 @ 106 mph.
Ik ga terug naar mijn tuner en laat hem kijken naar de lijn drukken op mijn transmissie, om uit te sluiten dat de transmissie niet slipt bij WOT vanwege onvoldoende lijn druk. En ik moet iets anders doen met het schakellampje, waarschijnlijk een ander type kopen dat bedraad is.
Om welke reden dan ook, mijn vrouw heeft geen video van de eerste run gekregen. Hier is een video van de tweede run.
Het ding met mijn Holley Sniper schakellampje is dit. Het wordt direct in mijn OBD II-poort aangesloten. Probleem is, mijn Dakota Digital meters zijn er al op aangesloten. Ik heb een OBD II splitterkabel gekocht, maar ontdekte dat deze niet twee aparte dingen kan bedienen. Dus, wat ik op de baan deed, was mijn DD meters loskoppelen en het schakellampje aansluiten. Maar nu heb ik geen toerenteller, dus moest ik alleen vertrouwen op het schakellampje. Eerlijk gezegd, met de manier waarop dat ding werkte, was ik beter af geweest zonder het schakellampje.
De tweede run was niet beter. Ik wist niet wat er aan de hand was met het schakellampje, maar ik hield hem aangesloten. Ik schakelde te vroeg naar de 2e en 3e versnelling, zelfs naar de 4e om te proberen het verdomde schakellampje te ontwijken, maar zonder succes. ET op die run was een 12.66 @ 106 mph.
Ik ga terug naar mijn tuner en laat hem kijken naar de lijn drukken op mijn transmissie, om uit te sluiten dat de transmissie niet slipt bij WOT vanwege onvoldoende lijn druk. En ik moet iets anders doen met het schakellampje, waarschijnlijk een ander type kopen dat bedraad is.
Om welke reden dan ook, mijn vrouw heeft geen video van de eerste run gekregen. Hier is een video van de tweede run.