Zrobiłem kilka pierwszych przejazdów po dragstripie moim '57 Chevy. Bez blokady linii udało mi się puścić trochę dymu z opon Nitto drag radial. Przy pierwszym przejeździe ruszyłem z linii z prawie pełnym gazem. Chłopaki, te Nitto złapały przyczepność! Moja zmiana biegów była okropna, ponieważ moja lampka zmiany biegów Holley Sniper migała jak szalona na całym torze. Ustawiona była na włączanie przy 6300 obr./min. Nie wiedziałem, kiedy zmienić bieg, ponieważ lampka zmiany biegów migała prawie cały czas. Wrzuciłem 2., 3., 4. bieg i przypadkowo wrzuciłem luz, zanim wrzuciłem z powrotem 4. przed dojechaniem do mety. Czas ET wyniósł 12,54. Zegar prędkości na końcu był oczywiście zepsuty.
Chodzi o moją lampkę zmiany biegów Holley Sniper. Podłącza się ją bezpośrednio do mojego portu OBD II. Problem w tym, że moje wskaźniki Dakota Digital są już tam podłączone. Kupiłem kabel rozdzielający OBD II, ale okazało się, że nie może on obsługiwać dwóch oddzielnych urządzeń. Więc na torze odłączyłem moje wskaźniki DD i podłączyłem lampkę zmiany biegów. Ale teraz nie mam obrotomierza, więc musiałem polegać tylko na lampce zmiany biegów. Szczerze mówiąc, przy tym, jak to urządzenie działało, byłoby mi lepiej bez lampki zmiany biegów.
Drugi przejazd nie był lepszy. Nie wiedziałem, co się dzieje z lampką zmiany biegów, ale trzymałem ją podłączoną. Zbyt wcześnie wrzuciłem 2. i 3. bieg, nawet wrzuciłem 4., próbując uniknąć przeklętej lampki zmiany biegów, na nic się to zdało. Czas ET tego przejazdu wyniósł 12,66 @ 106 mph.
Wrócę do mojego tunera i poproszę go, aby sprawdził ciśnienia w moim skrzyni biegów, aby wykluczyć, że skrzynia nie ślizga się przy WOT z powodu niewystarczającego ciśnienia. I muszę coś zrobić z lampką zmiany biegów, prawdopodobnie kupić inny model, który podłącza się przewodowo.
Z jakiegoś powodu moja żona nie nagrała filmu z pierwszego przejazdu. Oto film z drugiego przejazdu.
Chodzi o moją lampkę zmiany biegów Holley Sniper. Podłącza się ją bezpośrednio do mojego portu OBD II. Problem w tym, że moje wskaźniki Dakota Digital są już tam podłączone. Kupiłem kabel rozdzielający OBD II, ale okazało się, że nie może on obsługiwać dwóch oddzielnych urządzeń. Więc na torze odłączyłem moje wskaźniki DD i podłączyłem lampkę zmiany biegów. Ale teraz nie mam obrotomierza, więc musiałem polegać tylko na lampce zmiany biegów. Szczerze mówiąc, przy tym, jak to urządzenie działało, byłoby mi lepiej bez lampki zmiany biegów.
Drugi przejazd nie był lepszy. Nie wiedziałem, co się dzieje z lampką zmiany biegów, ale trzymałem ją podłączoną. Zbyt wcześnie wrzuciłem 2. i 3. bieg, nawet wrzuciłem 4., próbując uniknąć przeklętej lampki zmiany biegów, na nic się to zdało. Czas ET tego przejazdu wyniósł 12,66 @ 106 mph.
Wrócę do mojego tunera i poproszę go, aby sprawdził ciśnienia w moim skrzyni biegów, aby wykluczyć, że skrzynia nie ślizga się przy WOT z powodu niewystarczającego ciśnienia. I muszę coś zrobić z lampką zmiany biegów, prawdopodobnie kupić inny model, który podłącza się przewodowo.
Z jakiegoś powodu moja żona nie nagrała filmu z pierwszego przejazdu. Oto film z drugiego przejazdu.