Chevy Tri Five Forum banner
21 - 34 of 35 Posts
Discussion starter · #21 ·
Brzmi jakbyś dobrze się bawił! Byłbym ciekawy, jak sobie poradzi, gdy po prostu wrzucisz go na bieg i pojedziesz.
Zaufaj mi, spróbuję następnym razem. Niestety, następnym razem będzie dopiero przyszłą wiosną. To była ostatnia noc testów i tuningu w tym roku.

I tak, ogólnie dobrze się bawiłem. Przyznam, że byłem trochę zdenerwowany przed pierwszym przejazdem. Myślałem o tysiącu rzeczy, które mogły pójść nie tak, LOL Ale po tym, jak zaliczyłem pierwszy przejazd, czułem się znacznie pewniej podczas drugiego przejazdu. Rozmawiałem z wieloma ludźmi, którzy podchodzili do mnie i komplementowali samochód, co było miłe. Dobrzy ludzie tutaj, w północno-wschodnim Tennessee.
 
Byłem tylko ciekaw, czy dużo go dławiłeś na linii startu. Myślę, że mógłbyś wycisnąć jeszcze jedną dziesiątą z 60 stóp. liczby HP, które masz z hamowni, powinny wystarczyć na około 11,90-12,00. cholernie przyzwoicie jak na samochód uliczny.
 
Dla jasności, mój ECU pochodzi z Chevrolet Performance i został wykonany dla mojego silnika typu crate. Mój 4L80e jest sterowany przez U.S. Shift Quick 4 TCM.

Podczas budowy pierwotnie zainstalowałem paliwową pompę typu in-tank Sniper. Działała mniej niż 4 miesiące, zanim się zepsuła, więc zgadzam się z Tobą co do jakości Sniper. Dowiedziałem się później, że mogę podłączyć lampkę i poprowadzić jej przewód masowy do zacisku wyjściowego WARN mojego kontrolera Dakota Digital, i skonfigurować ją tak, aby aktywowała masę przy określonych obrotach.
Moje niedopatrzenie, myślałem, że masz ecu dominator. Quick shift to świetna jednostka, myślę, że mogłaby pokryć punkt zmiany biegu WOT dla Ciebie. Brzmi jakbyś się dobrze bawił, co jest najważniejsze, a samochód jest solidny
 
  • Like
Reactions: Bitchin'57
Discussion starter · #25 · (Edited)
Zwyczajnie jestem ciekaw, czy dużo dławiłeś go na linii startowej. Myślę, że mógłbyś wycisnąć jeszcze dziesiątą część z 60 stóp. Liczby mocy, które masz z hamowni, powinny być dobre na około 11,90-12,00. Cholernie przyzwoicie jak na samochód uliczny.
Nie, po prostu wcisnąłem pedał gazu. Spróbuję następnym razem.
 
Discussion starter · #27 ·
Myślę, że znalazłem problem z powtarzającym się miganiem w dół w mojej lampce zmiany biegów Sniper. Ma ona funkcję zwaną Launch RPM. Podczas konfiguracji lampki zmiany biegów pominąłem tę funkcję w menu, ponieważ jej nie potrzebowałem. Cóż, jest ona włączona domyślnie i ustawiona na 3000 obr./min. Powinienem był ją wyłączyć, co teraz zrobiłem.
 
Discussion starter · #28 ·
Lepiej niż 1,80 60' na radialach nazwałbym całkiem niezłym. Połowa lat 12, kiedy jechałeś nim na tor, jeszcze lepiej. Prędkość końcowa wydaje się nieco niska jak na moc, ale samochód wydaje się działać dobrze i oczywiście leży płasko. Dobra robota!
Mam nadzieję, że niska prędkość końcowa była spowodowana tym, że przejechałem przez metę na czwartym biegu, czyli na nadbiegu. Innymi słowy, nie wykręcałem silnika do jego maksymalnej mocy.
 
To byłoby najlepsze, gdyby łapało nisko; Wiem, że Bristol jest dość luźny, gdy nie jest to wydarzenie NHRA, ale zgaduję, że jazda z prędkością około 120 (co wydaje się prawdopodobne, biorąc pod uwagę twoją moc) dość szybko przyciągnęłaby niewłaściwą uwagę!
 
to dałoby kilka mil na godzinę, ale nic dramatycznego. Samochód powinien mieć prędkość 114-116 mil na godzinę.
 
Discussion starter · #31 ·
co tłumaczyłoby kilka mil na godzinę, ale nic dramatycznego. samochód powinien mieć 114-116 mil na godzinę.
Więc, gdzie podziała się reszta mojej mocy? :ROFLMAO: Nie będę się tym martwić. Powstrzymam się od osądu, dopóki nie będę mógł wykonać kilku idealnie zmienionych, czystych przejazdów w miły chłodny dzień.
Tak dla zabawy sprawdzę ciśnienie w linii mojego 4L80e.
 
Stall it up and launch it. It all starts with the first 60feet. Also shifting it closer to on time will help
 
  • Like
Reactions: TheHotrodHandyman
Zrobiłem kilka pierwszych przejazdów na dragstripie moim Chevy z '57. Spuściłem powietrze z moich Nitto drag radiali do 22 psi. Bez linelocku udało mi się wydobyć trochę dymu z Nitto. W pierwszym przejeździe ruszyłem z linii z prawie pełnym gazem. Chłopaki, te Nitto złapały przyczepność! Moje zmiany biegów były okropne, ponieważ moje światło zmiany biegów Holley Sniper szalało przez cały tor. Ustawiłem je tak, aby zapalało się przy 6300 obr./min. Nie wiedziałem, kiedy zmienić bieg, ponieważ światło zmiany biegów migało prawie cały czas. Wrzuciłem drugi, trzeci, czwarty bieg i przypadkowo wrzuciłem luz, zanim wrzuciłem z powrotem czwarty, zanim przejechałem przez metę. ET wyniosło 12,54. Zegar prędkości maksymalnej był oczywiście zepsuty.

Oto rzecz z moim światłem zmiany biegów Holley Sniper. Podłącza się bezpośrednio do mojego portu OBD II. Problem w tym, że moje wskaźniki Dakota Digital są już tam podłączone. Kupiłem kabel rozdzielający OBD II, ale dowiedziałem się, że nie może on obsługiwać dwóch oddzielnych urządzeń. Więc na torze odłączyłem moje wskaźniki DD i podłączyłem światło zmiany biegów. Ale teraz nie mam obrotomierza, więc musiałem polegać tylko na świetle zmiany biegów. Szczerze mówiąc, przy tym, jak to działało, lepiej byłoby bez światła zmiany biegów.

Drugi przejazd nie był lepszy. Nie wiedziałem, co się dzieje ze światłem zmiany biegów, ale trzymałem je podłączone. Zmieniałem biegi za wcześnie na drugim i trzecim biegu, nawet wrzucałem czwarty, próbując uniknąć przeklętego światła zmiany biegów, ale na próżno. ET w tym biegu wyniosło 12,66 przy 106 mph.

Wrócę do mojego tunera i poproszę go, aby sprawdził ciśnienia w moim skrzyni biegów, tylko po to, aby upewnić się, że są tam, gdzie powinny być przy WOT. I muszę coś zrobić z tym światłem zmiany biegów, prawdopodobnie kupić inny styl, który się podłącza.

Z jakiegoś powodu moja żona nie nagrała filmu z pierwszego przejazdu. Oto film z drugiego przejazdu. Przepraszam, że nie uchwyciła mojego palenia gumy. :confused:
Brzmi jakbyś dobrze się bawił! Byłbym ciekawy, jak sobie poradzi, jeśli po prostu wrzucisz na Drive i pojedziesz.
Zrobiłem kilka pierwszych przejazdów na dragstripie moim Chevy z '57. Spuściłem powietrze z moich Nitto drag radiali do 22 psi. Bez linelocku udało mi się wydobyć trochę dymu z Nitto. W pierwszym przejeździe ruszyłem z linii z prawie pełnym gazem. Chłopaki, te Nitto złapały przyczepność! Moje zmiany biegów były okropne, ponieważ moje światło zmiany biegów Holley Sniper szalało przez cały tor. Ustawiłem je tak, aby zapalało się przy 6300 obr./min. Nie wiedziałem, kiedy zmienić bieg, ponieważ światło zmiany biegów migało prawie cały czas. Wrzuciłem drugi, trzeci, czwarty bieg i przypadkowo wrzuciłem luz, zanim wrzuciłem z powrotem czwarty, zanim przejechałem przez metę. ET wyniosło 12,54. Zegar prędkości maksymalnej był oczywiście zepsuty.

Oto rzecz z moim światłem zmiany biegów Holley Sniper. Podłącza się bezpośrednio do mojego portu OBD II. Problem w tym, że moje wskaźniki Dakota Digital są już tam podłączone. Kupiłem kabel rozdzielający OBD II, ale dowiedziałem się, że nie może on obsługiwać dwóch oddzielnych urządzeń. Więc na torze odłączyłem moje wskaźniki DD i podłączyłem światło zmiany biegów. Ale teraz nie mam obrotomierza, więc musiałem polegać tylko na świetle zmiany biegów. Szczerze mówiąc, przy tym, jak to działało, lepiej byłoby bez światła zmiany biegów.

Drugi przejazd nie był lepszy. Nie wiedziałem, co się dzieje ze światłem zmiany biegów, ale trzymałem je podłączone. Zmieniałem biegi za wcześnie na drugim i trzecim biegu, nawet wrzucałem czwarty, próbując uniknąć przeklętego światła zmiany biegów, ale na próżno. ET w tym biegu wyniosło 12,66 przy 106 mph.

Wrócę do mojego tunera i poproszę go, aby sprawdził ciśnienia w moim skrzyni biegów, tylko po to, aby upewnić się, że są tam, gdzie powinny być przy WOT. I muszę coś zrobić z tym światłem zmiany biegów, prawdopodobnie kupić inny styl, który się podłącza.

Z jakiegoś powodu moja żona nie nagrała filmu z pierwszego przejazdu. Oto film z drugiego przejazdu. Przepraszam, że nie uchwyciła mojego palenia gumy. :confused:
 
21 - 34 of 35 Posts